dijous, 3 de gener del 2008

Vuelta al curro 2008. Esto promete.

He recibido un sms de mi amigo Gus, lleno de buenas intenciones.
...feliz vuelta al curro 2008...

He constatado que los buenos deseos de los amigos NO SIRVEN DE NADA.
Hoy es mi primer día de trabajo del año. Teniendo en cuenta que 1) tenía dos cosas pendientes que terminar y 2) entre los propósitos de año nuevo figura madrugar un poco más, puse el despertador a las 7:00. A las siete de la jodida madrugada. O más bien de la noche, porque era noche cerrada cuando ha sonado la alarma del móvil. Misteriosamente, el despertador no ha sonado. De hecho, no oigo el ruido del ordenador, pero como es viejo lo atribuyo a uno de sus achaques.

Salgo de la cama y me voy como un zombie hacia la ducha pero entonces descubro que no tengo luz. No hay luz en toda la escalera. He tenido que ducharme, desayunar y vestirme sin estufa y a la luz de las velas, como en la Edad Media. ¿Será un presagio de lo que me espera?

(Foto: Un fuego en Verona ilumina las caras contgeladas
de Minerva Y el Héroe)

9 comentaris:

Rauxa ha dit...

Je, je...tens dues opcions: 1) continuar amb el teu bon propòsit del nou any i llevar-te d'hora repetidament amb despertador fins que el teu cos s'acostumi i ho faci solet, o 2) Venir a l'altre cantó del mediterrani on a les 7h del matí és tant plè dia que la gent ja fa estona que circula que una força irremediable et fa fora del llit :-)
Nena, si és que Bcn és un caos...

en27m2 ha dit...

Mentre em dutxava cabrejada he pensat en tu, vas estar a les fosques bastant temps...rumiava a casa de qui aniria a carregar la bateria del mòbil...

espero que hagis començat bé l'any!!

Rauxa ha dit...

Doncs pots venir a casa, ja saps, quid pro quo...a més de pas et poso a pintar els marcs de les portes i et passo una mica del meu encostipat :-)

Dolors ha dit...

Hola, fa un parell de dies que et llegeixo, no se com he arribat aquí, clicant, suposo.
Pel que veig som quasi veïnes, jo visc al carrec Nàpols i aquest matí no tenia llum, pero he tingut més sort, havia saltat l´automàtic i ja tenia llum. Be només dir-te que si tinc una mica de temps t'aniré visitant, pero sóc una mica gran i entre la feina, els meus fills i las tareas marujiles no tinc gaire temps, i a més estic enganxada al blog Todounpunto i no voldria ser infidel.
Salutacions

Dolors ha dit...

ah, ya se com he vingut, a través de blog de Teresa, la que viu a Suècia. Et recomana.

Anònim ha dit...

maite ja saps que pintar és la meva especialitat...

Dolors, sí que som veïnes "d'apagón", estic a Bailèn. A disposar, entre infidelitat i infidelitat ;)

Nottinghill ha dit...

Dolors...jo et segueixo a tu al blog de "todo un punto"...si que ets una seguidora fidel...si...jajaja
Jo crec que hi ha temps de visitar a tothom i ja fa mesos que sóc una lectora d'aquest blog que m'agrada moltissim...també segueixo el de la Teresa....i tambe.... Millor no segueixo

Dolors ha dit...

No creguis, nottinghill, això de l'internet treu molt de temps. T'aniré visitant si puc eh?
Salutacions
27m2 avui no has penjat res. Ya veus que he vingut.

en27m2 ha dit...

Ya...fa un parell de dies que ni faig entrada nova ni miro altres blogs. És que sóc un desastre. Cada any em passa el mateix i compro els regals de reis a última hora, a corre-cuita...