dimecres, 4 de juliol del 2007

Si Mahoma no va a la muntanya, la muntanya va a Mahoma

Els mecanismes de deixar posts al fotolog han canviat i ara cal registrar-se. Després d'una discusió amb ElHéroeDelRol, decideixo que jo m'adaptaré a ell i no ell a mi. La Minerva té una capacitat d'adaptació impresionant i, sense queixar-se, es va obrir un compte.
Gracias...no me pasó desapercibido tu esfuerzo...
En periode de proves. No quedaré satisfeta fins que no vegi que puc penjar fotos i es veuen bé.



7 comentaris:

Minerva ha dit...

De res...
bueno, no me costó nada y no me pedían datos de los que no me gusta dar... Me molestaba un poquitillo lo de tener que afiliarse al club...
De todas las maneras, me gusta mucho el título del nuevo blog, pena de fotos...

en27m2 ha dit...

Sí, eso me ha cabreado así que por poco que pueda, continuaré con esto. Borrón y cuenta nueva, podré repetir fotos jijijiji

Anònim ha dit...

¿Tú quien eres? ¿La montaña?

Unknown ha dit...

Soy yo.

Unknown ha dit...

Ei, qué raro es esto...

en27m2 ha dit...

no se por qué me quejo, con el cambio saldré ganando una vez me entere bien de todas las posibilidades y opciones que tiene este blog. O sea que mejor que la montaña haya ido a por Mahoma.

Anònim ha dit...

EH! I podràs penjar vídeos també i més d'una foto a la vegada...