dimecres, 18 de juliol del 2007

The Punisher (a que sona a peli ianki?)


Déu Totpoderós Castigador no ha tingut pietat de mi, i ho entenc. En 3 dies he batut els rècords del que portem de 2007 quant a pecats capitals comesos més o menys simultàniament. Tret de 1) la cobdícia, perquè no soc massa materialista, i 2) l'ira, perquè tot ens ha sortit rodó i ho hem passat molt bé junts.

Crec que tampoc no he pecat de supèrbia, però no posaria la mà al foc. Perquè dels altres pecats un n'és conscient, o si més no té reaccions fisiològiques més intenses (la envidia me corroeeeeee...i l'efecte de la luxúria no diguem). Però de l'orgull un mateix no se n'adona. Quina putada, perquè això de vegades ens condueix a fer el ridícul més espantós.

El càstig diví: una pansa fastigosa en plena ebullició i pessigolleig.
Segons la meva mare "mira nena, ja t'està bé"

10 comentaris:

Minerva ha dit...

Déjate de castigos divinos...
Yo una vez escuché lo siguiente:
"Dios castiga a los malos y a los buenos si se descuidan"
Me pareció muy acertado, así que mejor merecerse el castigo.

en27m2 ha dit...

jejeje muy bueno...

en27m2 ha dit...

...pero me he portado mal, lo admito y merezco castigo

Egon ha dit...

Haurás d'anar a fer el camino de Santiago per netejar-te com faig jo (anar a la Meca també val) o fer obres de caritat (però com que no ets gaire rica... poca caritat pots fer...).

Egon ha dit...

Faig panxa en aquesta foto...

en27m2 ha dit...

has de recordar aguantar la respiració i amagar panxa quan et fan una foto, com faig jo

cal que t'ho recordi, com quan et dic que et rentis les dents?

Rauxa ha dit...

Va home va...que els pecats estan per acomplir-los ( i després recordar-los)sinó passariem per aquesta vida sense pena ni glòria...On deies que estaveu enfilats quan us feien la foto?

Minerva ha dit...

Ya sabes que sí.

en27m2 ha dit...

Foto des de la muralla del castell d'Alacant!

Tens raó R/S, la putada és que recordar els pecats no em deixa treballar. No aconsegueixo concentrar-me.

A tu també et passa quan tornes a Tel Aviv...?

Rauxa ha dit...

No tinc Alzheimer!!!! Ho dic perquè recordar des dels 9 anys que hi havia un castell a Alacant té el seu mèrit amb la memòria selectiva que tinc...
Ja a l'avió m'agafen tots els mals...però la distància és el què té i tot es supera :-)