dimecres, 20 de febrer del 2008

La viga en el ojo propio

Desde hace unos meses hay una china en el trabajo haciendo una estancia. Como el resto de gente, al mediodía baja al comedor, calienta su fiambrera en el microondas y se sienta a comer a toda prisa.

No es que me fije mucho en lo que come, pero cada dos o tres semanas le da por traer algo que desprende un pestazo INFERNAL, mezcla entre col fermentada, baquelita requemada y vinagre. Esto me cabrea porque me revuelve el estómago, y entonces empiezo a gruñir, joder con la china qué porquerías come no se da cuenta de que luego los demás tenemos que comer con tufo a insecticida ya le vale etc etc, de esos sermones que se sueltan cuando uno está quemado en el trabajo y lleva toda la mañana ofuscado con algo o con alguien.
Este fin de semana pasado me dio un antojo terrible de comer hígado de cordero. No me di cuenta de las consecuecias que esto podría tener hasta que no calenté la comida ayer al mediodía. De verdad, que no se me había ocurrido. Ante las quejas de los que estaban comiendo, inundé el comedor del trabajo con el pestazo cirrótico de hígado de becerro con ajo y perejil. A mi no me importa, pero es verdad que el tufo es particular y intenso y puede resultar desagradable para mucha gente. Esta vez fui yo la que revolvió el estómago de los demás, seguramente incluyendo el de la china.

Ho sento, Sílvia...
(Foto: JC delante de una bandeja paisa, que huele de puta madre, sabe a gloria y no se termina nunca, gracias juan)

15 comentaris:

Rauxa ha dit...

Oixxx !! Això de la paisa sona afritanga de la que senta de meravella, jarrr...

en27m2 ha dit...

És típic colombià, una mena de plat combinat amb cansalada, aguacate, ou, arròs, frijoles estofats, chorizo criollo i alguna altra cosa que no recordo. Sentar sentar...senta fatal jajajaja

Rauxa ha dit...

Senta bé a l'esperit, dona...ja m'imagino que a l'estómac li deu sentar com una patada...sort que vius soleta i els gasos se'n van volant pel balcó, je, je...

Teresa ha dit...

Quan tens necessitat de menjar fetge és que tens mancança de vitamina A. Fes cas dels teus instints.

Minerva ha dit...

Mira JC que majo. Recuerdo los aromas gastronómicas del Almera, a veces escapaban más allá del comedor, y subían hasta la planta de arriba.

Anònim ha dit...

Parlant de viure sol...L'altre dia vaig haber de fotre una bronca a un dels meus companys de pis perqué es tallava les ungles en el sofà mirant la tele... jo li vaig dir (a part de que era un porc) que fent aquestes coses no pillaria cacho mai(está preocupat el noi)... tot avergonyit va marxar al bany... De vegades hom troba a faltar viure sol...

en27m2 ha dit...

PUAGH! el pitjor és que això vol dir que a casa seva també ho fan...

Està clar que aquests nens són uns bàrbars que cal educar.

Minerva ha dit...

Estoy contigo héroe, es muy asqueroso y me parece aluciante que la gente ni se lo plantee. Seguro que a tu compañero le pareció más grave que fuera una de las posibles causas de la sequía que el hecho de que le llamaras cerdo.

Rauxa ha dit...

Òbviament que el què va fer era una porcada...però siguem realistes,ehem, ehem...en els temps que corren pilla cacho qualsevol (en el sentit més ampli de la paraula) i està demostrat, per tant no és un argument massa convincent i si s'ho va creure es que li falten 2 telenotícies. A ningú li pregunten on es talla les ungles laprimera cita,no? Això ja t'ho trobes quan el tens instal.lat a casa.I que consti que no ho dic per experiència propia...por si aca...

en27m2 ha dit...

Sí, sí, les misèries humanes afloren quan ja té col·locat al lavabo un raspall de dents propi al costat del teu. Aleshores ja és massa taaaaaaard jijijiji

Rauxa ha dit...

Peeer cerrrt...per alguns serà tallar-se les ungles al menjador però per altres les misèries són de diferent índole (...) i que cadascú ho ompli amb el què li convingui...a mi particularment em molestarien més altre tipus de desordres i o porcades, je, je...

Anònim ha dit...

Rauxa... deixa't anar... no et frenis... explica que són aquestes porqueries... em tens intrigat...

Rauxa ha dit...

Mente retorcida...res d'escabrós, però en ambient marujil, molesta molt més la roba desendreçada de tota lògica i lloc, que uns simples pellejos d'unglots...

en27m2 ha dit...

Bueno a mi els unglots em donen una grima tan tremenda com les gotetes de pixum a la tassa.

Pel tema desgasificació del planeta també és fantàstic viure sol.

Rauxa ha dit...

Eso, eso...ja van sortint els draps bruts...